Derfor er Norsk Reisehjelp det rette for deg
Hvem er Norsk Reisehjelp
Den beste Trustpilot-scoren på hele markedet beviser at Norsk Reisehjelp møter sine kunder i øyehøyde og kan løse selv den mest kompliserte saken.
Om virksomheten Norsk Reisehjelp
Norsk Reisehjelp har flere års erfaring med inndrivelse av flykompensasjon og refusjon av avlyste flybilletter, og vi er stolte av å kunne kalle oss eksperter på området. Tvisten rundt passasjerrettigheter og økonomisk kompensasjon for forsinkede eller avlyste fly er svært omfattende, og det kan være vanskelig for den private reisende å orientere seg om sin rett til kompensasjon.
Vi forstår også at det kan være skremmende for våre kunder å ta kampen alene med de store flyselskapene. Derfor hjelper vi daglig reisende med å opprettholde sine rettigheter og er din ekspert når du opplever et avlyst fly eller forsinket fly.
Vi har med stolthet hjulpet mer enn 40,000 passasjerer med å inndrive deres rettmessige kompensasjon og refusjon. I Norsk Reisehjelp er vi et team på 16 personer som hver dag kjemper for å opprettholde flypassasjerers rettigheter og forbedre kundeopplevelsen for våre kunder. Dette kan sees på vår Trustpilot-score og flotte anmeldelser.
Har du kommet mer enn 3 timer forsinket til ditt endelige reisemål, så kontakt oss i dag og få hjelp til å inndrive den berettigede kompensasjonen: www.norskreisehjelp.no.
Vi forstår også at det kan være skremmende for våre kunder å ta kampen alene med de store flyselskapene. Derfor hjelper vi daglig reisende med å opprettholde sine rettigheter og er din ekspert når du opplever et avlyst fly eller forsinket fly.
Vi har med stolthet hjulpet mer enn 40,000 passasjerer med å inndrive deres rettmessige kompensasjon og refusjon. I Norsk Reisehjelp er vi et team på 16 personer som hver dag kjemper for å opprettholde flypassasjerers rettigheter og forbedre kundeopplevelsen for våre kunder. Dette kan sees på vår Trustpilot-score og flotte anmeldelser.
Har du kommet mer enn 3 timer forsinket til ditt endelige reisemål, så kontakt oss i dag og få hjelp til å inndrive den berettigede kompensasjonen: www.norskreisehjelp.no.
Norsk Reisehjelps misjon
Hos Norsk Reisehjelp er vår største misjon å sikre flypassasjerers rettigheter i det europeiske luftrommet. Vi mener ikke at flyselskapenes falske svar bør stå mellom våre kunder og deres flykompensasjon. Derfor vil vi utjevne maktbalansen og gjøre det enkelt og bekvemt for våre kunder når flyselskapet avviser deres krav på flykompensasjon eller tilbakebetaling av deres flybillett.
Derfor tilbyr vi en enkel og sikker måte å få kompensasjon for dine forsinkede og avlyste fly, samt nektet ombordstigning. Hos Norsk Reisehjelp ønsker vi å hjelpe de reisende som ikke selv er eksperter på området for flykompensasjon og refusjon, og dermed gjøre vårt for å sikre at reisendes rettigheter i europeisk luftrom blir overholdt.
Vi hjelper deg med hele prosessen og sørger for at flyselskapet ikke avviser dine rettigheter til kompensasjon eller refusjon, hvor det faktisk er en berettigelse.
Derfor tilbyr vi en enkel og sikker måte å få kompensasjon for dine forsinkede og avlyste fly, samt nektet ombordstigning. Hos Norsk Reisehjelp ønsker vi å hjelpe de reisende som ikke selv er eksperter på området for flykompensasjon og refusjon, og dermed gjøre vårt for å sikre at reisendes rettigheter i europeisk luftrom blir overholdt.
Vi hjelper deg med hele prosessen og sørger for at flyselskapet ikke avviser dine rettigheter til kompensasjon eller refusjon, hvor det faktisk er en berettigelse.
Kundetilfredshet som største prioritet
Hos Norsk Reisehjelp anser vi våre kunders opplevelse med vår service som vår viktigste prioritet. Vi arbeider hver dag med å forbedre alle aspekter av vår service, og selv om vi fortsatt kan forbedre oss på mange punkter, er vi stolte av den service vi leverer. Ser man på vår kundetilfredshet, må vi gjøre noe riktig.

Jacob
Direktør

Frederik
Direktør

Andreas
Leder af sagsbehandling

Jes
Jurist - DanCollect

Jonas
Stud.Ba.Jur

Arina
Stud. Jur.

Alberte
Sags- og kundebehandling

Lasse
Senior salg og kundebehandler

Emilie
Sagsbehandler

Freja
Sagsbehandler

Phillip
Salg og kundebehandling

Lone
Administration og regnskab

Clara
Sags- og kundebehandling

Nanna
Kundeservice

Anna Sophia
Stud. Jur.

August
Stud. Jur.

Mille
Sags- og kundebehandling